9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Park Hyatt Saigon voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Park Hyatt Saigon in het Nederlands

Bijna perfect

RZ, 26-12-2013

Tophotel dat er geen genoegen mee neemt dat het nog niet in alles 100% perfect is. Vandaar dat er vergevorderde plannen zijn voor een upgrading. Waarom, dat is ons een raadsel want het voldoet ruimschoots aan wat je van een 5-sterrenhotel mag verwachten. Ligging is ook super, tegenover de Opera, op loopafstand van tal van bezienswaardigheden en omgeven door restaurants en winkels.

het beste hotel waar ik in mijn leven ben geweest. vrijwel alles is daar tot in de puntjes verzorgd

Super Hotel

Christine, 9-8-2007

Super Hotel. Prachtig uitzicht, prima keuken zowel Aziatisch als Europees. Schitterende kamers en service. Saigon zeer warm en vochtig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Hyatt Saigon in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Hyatt Saigon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Hyatt Saigon scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.