Hotel Le Duy

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Prima hotel.

R & L, 6-9-2013

Le duy hotel ligt aan een drukke verkeersader in District 1 van Saigon (Saigon is centrum van HCMC). Prima gelegen om alles te voet te verkennen. Kamers schoon en in orde, niet te klein. Als je een kamer hebt op een van de bovenste verdiepingen, kun je mooi uitkijken over de stad. Prima uitgebreid ontbijt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Goed hotel, maar mist zwembad

Jeroen, 10-12-2010

Redelijk groot hotel en ligt best gunstig. Ontbijt is zeer uitgebreid en kamers zijn mooi en compleet. Vanuit de kamer hadden we uitzicht op het zwembad van de buren en dat was best vervelend ;-)

Goede ligging

db80, 13-9-2010

Het hotel ligt redelijk centraal in district 1. Vanuit het hotel kun je snel de backpacker area in en ben je lopend bij het Reunification Palace en het War Remnants Museum. De kamers zijn standaard maar wel voorzien van o.a. internetaansluiting, badkamer met fatsoenlijke waterdruk (alleen af en toe een rioolgeur).

Een erge tegenvaller was het ontbijt. Indien je op tijd bent dan is de keuze groot, echter naarmate je later gaat ontbijten hoe beperkter de keuze is. Daarnaast is het personeel meer met zichzelf bezig dan met de hotelgast (taalkennis Engels is ook beperkt).

Verder hadden we het hotel via een reisorganisatie geboekt, aangezien onze vlucht laat in de avond was wouden we de kamer graag een halve dag aanhouden, dit was mogelijk echter de prijs was het dubbele van wat een kamer een volledige dag kost via Booking.com. Uiteindelijk de kamer wel voor de lagere prijs gekregen.

Er zullen in HCMC vast en zeker hotels zijn die beter presteren dan het Le Duy Hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Duy voor je op een rij gezet:

Goed hotel, maar ligging niet ideaal

EB, 24-6-2010

Nette kamers, niet heel erg ruim. Vriendelijk personeel. In het restaurant kun je alleen terecht voor ontbijt. Ligging niet ideaal, meeste restaurants op 20 min. loopafstand. Geen zwembad helaas.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Duy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Duy in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Duy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Duy scoort een 7.4 uit 10 op basis van 4 reviews.