Hotel Thang Loi

1 review over Hotel Thang Loi in het Nederlands

Groot hotel

gaston_marloes
24-5-2011

Ruime kamers, onbijt uitstekend. Er is een zwembad waar je lekker kan ontspannen. Ga Hanoi ontdekken, is een erg leuke stad waar je kan winkelen en goed kan dineren. Maak een uitstapje naar Halong Bay.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresYen Phu Street Tay Ho District 1(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thang Loi in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thang Loi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.