Hotel Mövenpick Hanoi

Hotel Mövenpick Hanoi

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Hanoi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mövenpick Hanoi in het Nederlands

Anders

2007

Het hotel was vrij duur, maar bij navraag bleek er wel iets van de prijs af te kunnen. Goed ontbijt. Goede kamer, met lekker zachte bedden (een unicum in Vietnam) en intern filmkanaal.

Wel veel zakenmannen in pak (Hotel is dacht ik een Maleise keten), waardoor je je ietwat ongemakkelijk kan voelen als je in je vakantiekleding door het hotel loopt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Hanoi in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Hanoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.