Hotel Melia Hanoi

6 reviews over Hotel Melia Hanoi in het Nederlands

UITSTEKEND HOTEL

Francis van Jette
2-6-2010

Uitstekend hotel praktisch gelegen in het centrum van Hanoi. Heel goede ontbijt- en avondbuffetten. Heel ruime en goed onderhouden kamers.

goed hotel waar services goed is

Gerard de Groot
8-4-2010

ik ben in dit hotel circa 4 keer geweest de laaste keer was dat in 2007 december

de kamers van dit hotel zijn netjes en goed verzorgd,

receptie beneden in hal is ruim en netjes ,op de bovenste etage heb je de royal lounge voor de Royal floor gasten prima High tea hier en in de avond een borrel echt super gratis internet

gebouw zijn twee torrens een torren is hotel andere torren is kantoor

zwembad is klein maar normaal voor een stad hotel persooneel is vriendelijk

niet voor herhaling vatbaar

Jan Koelewijn
26-10-2009

Oostblok hotel met achterstallig onderhoud. Niet goed geisoleerd dus ook last van het geluid van de straat. Ontbijt is slecht

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Hanoi voor je op een rij gezet:

Klasse in een zéér drukke stad

Willy Vancluysen
11-3-2009

Hotel straalt klasse uit.

Vlotte en zéér vriendelijke bediening.

Welkomstdrank voor onze groep (28 personen)was er niet (wel op alle vorige lokaties). Betalen voor internet (niet in vorige hotels van de rondreis).

2007

enorme grote kamers

gerard
17-8-2007

enorme grote kamers. maar wat een troep. Dit is een staatshotel die duidelijk een oostblok smaak hebben. Het is gericht op westerse gasten maar daar hebben ze duidelijk geen reet verstand van. 20 jaar terug in de tijd hier

2006

Uitstekend hotel, goede restaurants, prima faciliteiten op de executive floors.Service heel goed.

Voldoende mogelijkheden om te internetten.

Kamers goed ingericht, niet overdreven luxe, slijtage te zien. Geluidsisolatie zou beter kunnen.

Boek via internet. Betere prijzen!

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Hanoi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Hanoi in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Hanoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Hanoi scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.