Hotel Intercontinental Westlake Hanoi

Hotel Intercontinental Westlake Hanoi

Luxe hotelWeer vandaag30°26°

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Westlake Hanoi voor je op een rij gezet:

333travel
333travel

1 review over Hotel Intercontinental Westlake Hanoi in het Nederlands

Mooi hotel ietwat uit centrum

Niels
27-6-2012

Het intercontinental Hanoi ziet er mooi uit met kamers in een soort "huisjes" boven het water verbonden door bruggen. Er zijn ook kamers in het hoofdgebouw. In beide gevallen zijn het lekker grote kamers met een fijne rainshower in de badkamer. De restaurants zijn goed, net als het ontbijt. De prijs ligt echter niet in verhouding met wat er normaal voor eten en drinken wordt gevraagd in Vietnam. De ligging van het hotel is ietwat buiten het centrum; maar met een taxi ben je zo midden in de stad. Het zwembad is relatief klein met een beperkt aantal ligstoelen maar in de periode dat wij er waren was het erg rustig dus we hadden ligstoelen zat. Wij zouden het een volgende keer weer boeken.

Gereisd Met partner in mei 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Westlake Hanoi in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Westlake Hanoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.