Hotel Hoa Binh

4 reviews over Hotel Hoa Binh in het Nederlands

geweldig

Wim van Beveren
2-1-2009

alleen al voor de ligging aan het geweldige meer

echt heerlijk voor een wandeling tussen de joggende vietnamezen

2008

na gevraagd te hebben om een upgradekamer is het hotel ons prima bevallen. de eerder toegewezen kamer lag ontzetend rumoerig (bij aircoketels)de kamer klein en het bed en de bakamer verouderd.let dus opwant er zijn hele mooien gerenoveerde kamers!ligging is goed en service ook.houd van de authentieke en koloniale sfeer

2005

Super de luxe is wel erg veel eer voor een op zich niet slecht middenklas hotel. De ligging is uitstekend vlakbij het meer maar de kamers hebben betere tijden gekend. In de koloniale tijd wellicht een van de tophotels van Hanoi.

2004

Echt een super-de-luxe hotel voor Vietnamese begrippen. Lekker ontbijt en ook het avondeten is er goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoa Binh voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoa Binh in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoa Binh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.