Hotel Hilton Hanoi Opera

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Hanoi Opera voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hilton Hanoi Opera in het Nederlands

Met oudere kinderen

Het hotel ligt geweldig, mooie bezienswaardigheden op looafstand. 50 minuten taxi van airport. We waren met 2 kinderen van 2 en 4 jaar oud en ook zij hebben ook genoten van luxe en comfort. Zeker aanrader, let op aanbiedingen!

Heleen
25-12-2009

Heerlijke uitvalsbasis voor een verblijf in Hanoi. Het zwembad maakt het zeer aangenaam. Verder alles prima zoals Hilton betaamt.

Fantastisch hotel.

Esther
14-11-2009

Zelden in een zo verzorgd hotel geweest. De kamers zijn heel ruim en de badkamer is zeer luxe. De bedden zijn heel erg goed en het ontbijt is zeer uitgebreid. De ligging is goed, klein stukje lopen en je bent in het centrum.

Zeer goede keuze voor Hanoi!!

Heleen
20-9-2009

Wat waren we blij met de keuze van hotel met zwembad in het warme Hanoi! Zeer aan te raden. Verder ook alles dik in orde in dit hotel. Ook onze kineren van 12, 12 en 16 jaar waren erg te spreken.

2008

Hilton Hanoi is het beste en mooiste hotel wat wij tot nu toe tegen gekomen zijn. reistijd kerst 2005.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Hanoi Opera in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Hanoi Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.