Hotel Hanoi Paradise

Kleine hotelsWeer vandaag23°15°
Hotel Hanoi Paradise
8,1

9 reviews over Hotel Hanoi Paradise in het Nederlands

Zeer vriendelijk en topservice.

De Jongh,
9-8-2017

We werden meer dan goed en vriendelijk geholpen. Ook nadat we een nacht in Halong Bay hadden geslapen en onze koffers op kwamen halen was het personeel top. We kregen drankjes, konden douchen en ze regelden alles voor ons. We werden met paraplu begeleid naar de taxi tijdens een hoosbui. Ja, er waren geen ramen maar voor een of twee nachtjes was dat niet erg.

De kamer was inpandig dus zonder ramen. Dat is in Vietnam geen wonder omdat vrijwel alle huizen en gebouwen smal, diep en hoog zijn. Dat heeft met de onroerend goed belasting te maken.

Kamer en badkamer waren ruim en keurig, het bed was prima.

De ontvangst was zeer gastvrij hoewel wij op het laatst de eigenaresse wel wat opdringerig vonden. Het leuke van hotels in Hanoi is dat je altijd een kaartje van de stad krijgt en dat men je vertelt wat er allemaal te doen en te zien is. Zo ook in dit hotel.

Heel fijn hotel

Regina
19-5-2014

Geweldige ligging midden in het oude centrum.

Kamer was wel klein. Hadden een kamer aan de achterzijde en keken uit op een blinde muur. Maar het is alleen maar om te slapen. Kamer wordt goed schoon gehouden en niets is het personeel te veel. Goed werkende airco die redelijk stil is en wifi op de kamer. Een aanrader voor een verblijf in Hanoi.

We hebben een aantal aanbieders voor Hanoi Paradise voor je op een rij gezet:

Aardig hotel midden in centrale oude wijk Hanoi. Nette kamers, weliswaar iets aan de krappe kant, maar wel in orde. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is wel OK, maar zou iets uitgebreider mogen. Je hebt binnen geen last van de verkeersdrukte buiten.

Ideaal om Hanoi te bezichtigen

Dick
16-5-2013

Hotel ligt midden in Old Quarter. Weliswaar kleine kamers, maar dit wordt volledig gecompenseerd door de vriendelijkheid, behulpzaamheid en toewijding van het personeel.

Kamers worden dagelijks prima schoongemaakt.

Wij bevelen dit hotel aan om Hanoi te verkennen.

Een warm familie hotel

borwes_1
18-10-2011

Ik heb twee keer een kamer gehad in dit kleine hotel. De mooie kamers aan de achterzijde zijn zeer rustig maar met uitzicht op de bebouwing en aan de voorzijde kijk je naar drukte en het gekrioel in een kleine straat van het oude Hanoi. Slapen is hier geen probleem omdat alles na 23:00 stil word. Het ontbijt is een appart omdat bv. een Vietnamees mie ontbijt op bestelling gemaakt word (inclusief). Het personeel is erg vriendelijk en alles is mogelijk. Ik heb ze de site van Zoover laten zien en men was erg trots dat zij hier te vinden waren met een heel goede beoordeling. De kamers zijn voorzien van een lcd-tv met sateliet ontvangst en tevens is er op iedere kamer een gratis pc met internet te vinden. Er is een split unit airco en een boiler voor de douche/bad.

Midden in de oude wijk van Hanoi

Steve
14-4-2011

Een prima hotel, midden in de drukke oude wijk van Hanoi. 1 stap buiten de deur en de brommertjes razen voorbij en de handelaren hebben hun handeltje uitgestald.

Goede en schone kamers met airco. Goede badkamers. Een groot pluspunt is het internet op de kamer.

Voor het ontbijt kun je kiezen van een menukaart, je keuze wordt direct voor je gemaakt.

Enige minpuntje is misschien het geluid van de koelkast, maar het voordeel van een koelkast op de kamer is wel dat je rechtstreeks uit de warme stad iets ijskouds te drinken hebt.

Een aanrader om Hanoi goed te ontdekken, de oude wijk om het hotel heen en de Franse wijk en de regeringsgebouwen op loopafstand

Prima stadshotel

Matthijs
22-7-2010

Hier begon onze reis.... en hoe kun je meer in het diepe van Hanoi gegooid worden dan in dit hotel. Je loopt het smalle hotel uit en staat midden in de drukte van de oude stad. Brommers schieten langs je heen. Vanuit dit hotel kun je overal heenlopen. De markt zit om de hoek.

Van het lawaai van de stad heb je in de ruime (familie)kamer geen last. Koelkast, TV, DVD en zelfs een complete desktop en een goede douche kenmerken deze schone kamers. Het zwembad was ideaal voor de kinderen. Het ontbijt wat prima.

Prima start in deze leuke stad!

2008

Twee nachten in dit hotel verbleven bij aankomst in Hanoi. Erg goed gelegen in de oude wijk. Hoan Kiem meer op loopafstand, circa 7 minuten. Oude wijk erg gezellig om doorheen te lopen en je te verbazen over de leef en handelswijze van de viet. Hotelkamers functioneel ingericht (zelfs met dvd speler, maar wat moet je ermee als je hanoi in kan) en wat erg handig was, gratis computer en internet op je kamer. Hotel prima keuze voor start in Vietnam

We hebben een aantal aanbieders voor Hanoi Paradise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hanoi Paradise in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hanoi Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.