Hotel Asean International

2007

mooi,uit franse tijd

mirella
29-7-2007

mooi,uit franse tijd.ligt wel in een niet leuke wijk!service is top,meiden aan de balie halen zo vietnamese simkaart voor je!

Gereisd Met vrienden in juli 2007
2005

redelijk hotel

oleander
11-3-2005

redelijk hotel. ligt wel op afstand van de oude stad (45000 dong = 2 euro per taxi) en aan een zeer drukke straat. dat is lawaaiig en je moet durven oversteken. redelijk ontbijt, geen sfeer. kamers zijn schoon maar wel gehorig. internet op de kamer. verlaten bij lunch en diner.

Gereisd Anders in Fri Mar 11 2005 19:34:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asean International in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asean International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.