Reviews over Hanoi

Zeer vriendelijk en topservice.

De Jongh,
    9-8-2017

We werden meer dan goed en vriendelijk geholpen. Ook nadat we een nacht in Halong Bay hadden geslapen en onze koffers op kwamen halen was het personeel top. We kregen drankjes, konden douchen en ze regelden alles voor ons. We werden met paraplu begeleid naar de taxi tijdens een hoosbui. Ja, er waren geen ramen maar voor een of twee nachtjes was dat niet erg.

Super verblijf en mooie stad

Klaire Zielstra,
    27-5-2017

Heerlijk genoten in dit hotel van deze mooie plek. Ik en mijn partner hebben hier 4 dagen zeer op ons gemak gevoeld.

Fantastische acco

Max,
    11-1-2017

Top ligging en goede service! Aanrader

Uitstekend hotel met aangenaam zwembad

Stijn,
    13-3-2016

Wij vonden het Sofitel Plaza een uitstekend hotel. Alles ziet er tiptop uit, met een indrukwekkend lobby en comfortabele kamers. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Een deel van de kamers heeft een mooi uitzicht over West Lake. De badkamer van de Club Rooms is door een glazen wand gescheiden van de kamer zelf. Dat ziet er zeer fraai uit, maar het is niet prettig voor je kamergenoot dat de hele kamer zo verlicht wordt als je 's nachts of 's ochtends de badkamer gebruikt. De bediening in de club lounge was bijzonder vriendelijk en de borrel was er erg goed verzorgd. Het hotel ligt een eindje buiten het oude centrum, maar er zijn veel leuke restaurantjes op loopafstand. Met een taxi ben je voor weinig geld binnen 5-10 minuten in het oude centrum, dus lokatie was wat ons betreft ook prima.

Een rustig, eenvoudig maar comfortabel hotel.

erik_2,
    24-1-2016

De kamer was inpandig dus zonder ramen. Dat is in Vietnam geen wonder omdat vrijwel alle huizen en gebouwen smal, diep en hoog zijn. Dat heeft met de onroerend goed belasting te maken.

Kamer en badkamer waren ruim en keurig, het bed was prima.

De ontvangst was zeer gastvrij hoewel wij op het laatst de eigenaresse wel wat opdringerig vonden. Het leuke van hotels in Hanoi is dat je altijd een kaartje van de stad krijgt en dat men je vertelt wat er allemaal te doen en te zien is. Zo ook in dit hotel.

Hanoi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 85 reviews