Lodge Viethouse

Alleenreizend

Fantastische plek

richard fenger
29-9-2009

Geheel in authentieke stijl opgetrokken met al het hedendaags comfort. Overal WIFI en heeeeeeeerlijk eten! Van hieruit een boottocht langs de eilanden gemaakt waar je ook weer een restaurant vinden kan. 10 minuten lopen naar het strand waar allerlei activiteiten plaatsvinden. Waterskiën, Dolfijnen show en leuke eettentjes. Het gezelligste hotel in Halong Bay gelegen op het Tuan Chau eiland. Ik nam een motorfiets van het hotel mee en kon zo het gehele eiland en de stad bezoeken. Ook over de nieuwe brug geweest. Deze is echt fantastisch en een originele Vietnamese markt aan de overkant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Viethouse in Halong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Viethouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.