Reviews over Dong Hoi

Mooi resort aan de zee

CEES,
    3-12-2011

Mooi resort, gelegen aan de zee. Mooie zwembad en goede kamers in de bijgebouwen. Personeel spreekt geen woord Engels, dus dat was wat behelpen. Verder waren wij er met zeer slecht weer. De zee was toen onstuimig en daardoor een mooi gezicht. Resort ligt wel afgelegen van de bewoonde wereld. Er was toen wij er waren niet veel te doen.

Resort met potentie

Sacha,
    12-10-2011

Een resort met een groot hoofdgebouw met restaurant, winkel en receptie. De kamers zitten in de bijgebouwen, waarvan we van sommigen het idee hadden dat ze leeg stonden. We waren hier ook buiten het seizoen.

De kamer en badkamer waren netjes en schoon. Kamer heeft plavuizen op de vloer. Weinig op aan te merken, eigenlijk zoals het hoort.

's Avonds met de groep in het restaurant van het hotel gegeten. De gerechten waren soms wat vreemd: als toetje koude zwarte bonensoep. Het ontbijt was groots opgezet, vooral voor de Aziatische smaak.

Tussen de bijgebouwen ligt het grote zwembad, en op nog geen 100 meter daarvandaan het strand met de zee.

Personeel komt wat kribbig en niet begrijpend over, maar dat zal aan het gebrek aan kennis van de Engelse taal liggen.

Voor Vietnamese begrippen zeker geen slechte keuze.

Een zeer luxe hotel

gaston_marloes,
    24-5-2011

Hier wil je wel een week verblijven, aan het strand. Ruime kamers en goed ontbijt, diner in buffetvorm. Erg prettig verblijf gehad, er is ook een groot zwembad.

Prima hotel, geen eigen identiteit

roos.damen,
    12-10-2010

Het is een prima hotel, alles is voor elkaar er ontbreekt alleen een eigen identiteit, iets sfeerloos, maar voor een of 2 nachten meer dan prima. Verder wat rare ervaring in de spa gehad, ga ervan uit dat dit eenmalig was. Ligging aan het strand is top, zwembad is helemaal goed.

Ligging aan het water, niet ver van vis markt

l.strooband,
    28-3-2010

Vrij modern hotel aan het water dicht bij de vismarkt en stad verder rustig gelegen

Dong Hoi scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews