Reviews over Dalat

Aamrader

riek
    29-2-2016

Mooi 4 sterren hotel, grote kamers ligbad, douche enz

Het ontbijt was uitgebreid, personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Aardig hotelletje op rustige locatie

Tannogoedknegt
    6-2-2014

Het hotel bestaat uit enkele gebouwtjes in een mooi aangelegde tuin. 2 verdiepingen hoog. Wordt goed schoongehouden. De kamers zijn ruim en netjes ingericht. Het wat karige ontbijt wordt bij mooi weer geserveerd in de tuin. Het hotel wordt gerund door een familie, maar zij gedragen zich wat afstandelijk, waardoor sfeer ontbreekt. De rustige weg, waaraan het hotel is gelegen, loopt steil omhoog naar de aangrenzende doorgaande en drukke weg. Afstand naar centrum zo'n 4 km, is te belopen. Echter ook voldoenden taxi's die je voor nog geen 2 euro naar het centrum rijden. Prijs/kwaliteit is zeker goed te noemen.

Wel veel lawaai

Jan-Nelwendels
    21-6-2012

Een redelijk hotel, bijna in het centrum van de stad. Het is er enorm druk met bussen als wij aankomen. Het ligt aan een lawaaierige weg. We gebruiken alleen het ontbijt in het hotel en dat is in orde.

Mooi hotel

LM2xinger
    12-5-2012

Mooi hotel in een villawijk, net buiten het centrum 03 Nguen Du, van Dalat. Hoang Anh Resort is ruim opgezet en gebouwd in de traditionele stijl van het Centrale Hoogland van Vietnam. Het hotel is omgeven door een schitterende tuin met de lokale bloemen waar Dalat om bekend staat. Het dichtbij gelegen Xuan Huong meer en het centrum liggen op circa 5 minuten per taxi. Het hotel beschikt over een ruime lobby met receptie, restaurant met een Thaise en Vietnamese keuken, tennisbaan, fitness, massageservice, geldwisselmogelijkheden en wasservice. Het hotel heeft 65 ruime en comfortabele kamers (wij hebben kamer 609), voorzien van minibar, telefoon, sat-TV, kluisje, bureau, koffie/theefaciliteiten en een badkamer met bad. De kamers zijn groot! ca.10 x 8 m stap ik af. Er is weliswaar geen airco, maar dat is ook niet nodig als het 's nachts 17 0 is. Onze waardering: 9. Ons balkon is 7 x 3 m.

Prima hotel

kees
    19-2-2012

Wij verbleven hier twee nachten tijdens onze rondreis.

Goed hotel, net buiten het centrum van Dalat. Mooie, schone en ruime kamers.

Prima ontbijt. Aanrader.

Dalat scoort een 7,4 uit 10, op basis van 14 reviews