Hotel Chau Pho

Met vrienden

Heel goed.

Angela
10-1-2017

Hele grote kamer, ruim met twee tweepersoons bedden, met een dakterras.

Zag er schoon uit.

Goed hotel

Raymond
26-11-2013

Aan het hotel en zijn medewerkers valt niets op te merken. Helaas is buiten het eitje het ontbijt helemaal Aziatisch . De lunch was in groepsverband in een restaurant aan de rivier. Diner was in het hotel en was perfekt

Alom tevreden gevoel

jozef_van_oerle
18-9-2012

De ligging was verder van de rivier gelegen dan gedacht,maar dit mag geen probleem geven er rijden fietstaxi's genoeg rond.het personeel is zoals je mag verwachten vriendelijk en behulpzaam.Mooi restaurant waar je het ontbijt voorgeschoteld krijgt.de staat van de kamers is net en met een mooie douche.Het terras is een beetje minder verzorgd en niet echt aangenaam plek om te zitten.

Niet bijzonder

Marjolein Schut
15-8-2011

Nee, wij waren niet gecharmeerd van dit grote, vele verdiepingen tellende hotel met z'n met zware, donkere houten gemeubileerde kamers. Niets op aan te merken zou ik zeggen

Goed hotel voor 1 nacht

Jeroen & Maartje
23-12-2010

Hotel is goed, maar in het dorp is niets te beleven. Kamer is goed, eten is prima. Ligging is ver van het centrum en Mekong.

Redelijk hotel

R.v.S.
30-7-2010

Tijdens een groepsreis overnacht in dit hotel gelegen aan een drukke straat wel met 2 mooie hardcort tennisbanen in de achtertuin.

Om in het centrum te komen is het een stuk lopen naar de mekongrivier waar zich de meeste restaurantjes bevinden.

Verder is er niet veel te beleven prima hotel voor een doorreis.

Goed 3 sterren hotel

R.v.S.
14-7-2010

Het hotel is eenvoudig met redelijke kamers, is gelegen aan een drukke straat maar daar merk je weinig van. Het hotel is zo'n 750 meter van de mekongdelta/rivier en zo'n 500 meter van het simpele centrum waar vele activiteiten buiten plaats vinden.

Een prima hotel voor tussenreis overnachting.

Redelijk hotel, voldoet aan de verwachtingen

Loes&Roel
10-3-2010

Dit hotel voldoet aan de eisen om te overnachten in het dorp zelf is niet zo veel te beleven, je moet een stuk lopen om in de buurt van een rommelige markt en eet gelegenheidjes te komen.

Het hotel heeft een lift en gratis internet de onbijtzaal doet pompeus aan, het ontbijt zelf voldoet, de zaal is s'avonds het hotelrestaurant waar men een redelijke keus heeft.

ook kan met op de mooie tennisbaan achter het hotel een balletje slaan.

Al met al een goed hotel voor de nacht op reis naar Cambodja en/of de Mekon Delta /Saigon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chau Pho in Chau doc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chau Pho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.