Vakantiepark

niki
19-8-2011
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Dit resort is als een pretparkje voor Vietnamezen. Overdag komen Vietnamezen het bezoeken. Je kunt je laten rondvoeren door het park. Er is ook een krokodillefarm, een mooie tempel en verder een aantal vervallen plaasteren dieren in het park. Er is eigenlijk te veel om het goed te onderhouden. Het park met zwembad is best mooi. Je kunt er naar hangbuikvarkensrennen gaan, er zitten slangen in terraria. De kamers in individuele huisjes zijn mooi en gezellig, de badkamer eenvoudig. Het eten was lekker, het ontbijt zeer eenvoudig maar er was lekker krokant brood, wat in dergelijke streken een meevaller is. Eigenlijk is het wel iets bijzonders om er te verblijven in een totaal Vietnamese setting. Er worden ook activiteiten vanuit het park aangeboden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• AdresBlock 1, Tourist Village My Khanh, 335 Lo Vong Cung, My Khanh, Phong Dien
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark My Khanh Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark My Khanh Resort in Can Tho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark My Khanh Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.