Reviews over Buon Ma Thuot

Fantastisch uitzicht!

GD,
    14-4-2011

Vanuit je hotelkamer boven op een berg, heb je een prachtig uitzicht over het Lakmeer (Ho Lak, oftewel Lak Lake). De temperatuur in Vietnam maakt de wandeling naar de berg echter minder aantrekkelijk.

Naast het hotel ligt ook een restaurant. Dit is weinig sfeervol maar het eten is wel goed en de mensen zijn heel vriendelijk.

Voor een kleine 200.000 VND (10 dollar) krijg je een tweepersoonskamer waarbij de bedden behoorlijk groot zijn, je eigen badkamer, het prachtige uitzicht en klamboes, wat natuurlijk ook fijn is gezien de muggen.

In het dorp kun je ook lekker eten en een markt bezoeken. Verder kun je bij andere hotels ook scooters huren of een tour op de rug van een olifant boeken.

Buon Ma Thuot scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews