Hotel Old Faithful Snow Lodge and Cabins

2 reviews over Hotel Old Faithful Snow Lodge and Cabins in het Nederlands

Vanaf cabin Geiser zichtbaar

Yvonne
2-2-2013

Omdat de Inn vol zat een cabin gehuurd. Deze zijn redelijk basic, maar wel va n badkamer en toilet voorzien. Vanaf het terrein waar de cabins staan is de Old Faithful goed zichtbaar als hij begint te spuiten. Bijzondere ervaring vroeg in de ochtend.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prachtige ligging

Richard & Krista
26-9-2008

Hotel ligt vlakbij Old Faithfull geiser, mooi gebied. Kamer is mooi, schoon, badkamer ook prima. Personeel vriendelijk, eten in het hotel is fanatastisch. Je kunt heel gemakkelijk lunch of snacks kopen in diverse winkeltjes in de buurt.

Gereisd Met partner in Fri Sep 26 2008 16:16:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadZwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Faithful Snow Lodge and Cabins in Yellowstone National Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Faithful Snow Lodge and Cabins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.