Hotel Grant Village

7.5Kamers
7.5Prijs/kwaliteit
7.5Service

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Grant Village voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grant Village in het Nederlands

• 8jdewijse13-02-2011

Mooi hotel in Yellowstone National Park

Hotel wordt beheerd door Xanterra en is altijd goed verzorgd. Hotel is echt een met de natuur en het fijne is dat het in het Yellowstone National Park zelf gelegen is. Voor ons ideaal, omdat wij de volgende dag door zouden reizen naar Grand Teton National Park. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, gezien een met de natuur is er geen TV op de kamer. Een tip, mocht je in dit hotel overnachten, reserveer van tevoren in 1 van de restaurants, anders zijn de wachttijden echt lang! Wij konden uiteindelijk terecht bij The Lake House restaurant, maar de menukaart is daar beperkt en de prijzen en bediening niet je van het. De receptie is in het hoofdgebouw en de hotelkamers zijn in diverse units verdeeld, ook giftshop en supermarkt nabij. Hotelovernachting niet goedkoop, maar wel een hotel midden in de natuur en het Yellowstone National Park.

6Eten
    9Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

• 7Marcella13-11-2008

Goed hotel met prima ligging in Yellowstone

Hotel had prima liggen in het park. Personeel bij de receptie / informatie balie zeer vriendelijk. Hadden goede tips voor wandelroutes. Kamers basic, maar schoon en netjes onderhouden.

7Eten
    6Kamers