vakanties Gillette

Reviews over Gillette

Practische kamers/ familiesuites

Quadrifoglio,
    23-9-2014

Omdat Gillette drie of meer afslagen interstate heeft, is een foute keuze snel gemaakt. Ook de straatbenaming zal binnenkort wijzigen (vermoedelijk 51).

Dit hotel is erg ruim van opzet. Ontvangst is goed en snel.

Kamers zijn als familiesuite erg ruim, twee kamers met 6 bedden (2 stapelbedden). Alles erop eraan. Het ontbijt is ruim.

Hotel biedt een klein assortiment extra's (zoals medicijnen) bij de receptie.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Quadrifoglio,
    23-9-2014

Hotel is groots opgezet. De hal is enorm (maar erg leeg) overgaand in een enorme ontbijtruimte met voldoende tafels en stoelen (het ontbijt is overigens erg volledig en goed).

Ontvangst is prettig, snelle administratie. Receptie heeft gangbare medicijnen op voorraad wat enorm kan helpen

De familiesuite is groot met extra slaapkamer tot 5 extra slaapplaatsen naast een kingbed. Goede bedden en schoonbedlinnen. Dito moderne badkamer (prefab badunit).

Hotel biedt familiesuites aan. Naast keukenfaciliteiten bieden dergelijke suites een extra slaapkamer met 4-5 extra slaapplaatsen (naast kingbed). Wij betaalden € 145 voor de suite.” (Il_Quadrifoglio)

Gillette scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews