Hotel Buffalo Bill Village

Weer vandaag4°-7°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Buffalo Bill Village voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Buffalo Bill Village in het Nederlands

Leuke cabin!

Evi,
10-8-2017

Onze ervaring is erg goed. We hadden een 4-persoonscabin waarbij je binnenkomt in een zithoekje met daarachter twee bedden en helemaal achterin de badkamer. Aan de buitenkant heeft het niet veel om het lijf, dus onze verwachtingen waren niet zo hoog, maar het viel alleszins mee. De spelende konijnen op het grasveldje voor de cabin was ook erg leuk. Lekkere bedden, schoon, ruime badkamer (veel ruimte rondom de wastafel, erg handig!). Het zwembad was ook prima en lekker warm. Wifi was matig, maar voldoende voor berichtjes, e.d. Geen ontbijt. Openbare wasserette aan de overkant. Cody zelf is ook een aanrader, veel restaurantjes (waaronder een Duits restaurant met schnitzels én uitleg wat een schnitzel is ;-)) en natuurlijk de rodeo op zo'n 5-7 km afstand. Rodeo is er elke avond in de zomer en ook echt een aanrader! Wij zijn er ook gaan raften (zeg maar floaten). Als uitvalsbasis voor Yellowstone ligt Cody er te ver vanaf (2 uur rijden tot je in het park bent is wel ver voor dagtripjes).

Mooi hotel, mooi dorpje

Bastiaan Bakker
17-6-2016

Leuk dorpje in cowboy sfeertje

prima overnachting

judith
26-6-2013

Wij sliepen hier 1 nacht op weg van yellowstone naar custer. De 3 kamer cabin was klein en eenvoudig, maar prima te doen. Misschien niet veel ruimte om de koffers uit te pakken, maar omdat we hier maar 1 nacht waren hebben we dat niet gedaan. Personeel bij de receptie was erg vriendelijk. De ligging is goed. Veel restaurants en winkels liggen op loopafstand. De rodeo is ong. 5 minuten rijden met de auto

GoAmerika

Klein maar goed bevallen.

Niet goedkoop overigens.

De rodeo is op loopafstand en is echt een aanrader.

Hebben er eigenlijk maar een paar uur door gebracht.

Alleen om te slapen.

Cody is een schattig plaatsje.

Vreselijke kleine cabins

Angélique
15-6-2010

De cabins waren vreselijk klein. Wij waren met z'n vieren en dat was bijna niet te doen. Je komt direct van buitenaf binnen in een slaapkamer met 1 2-persoonsbed. In het binnen van de cabin (dwars er doorheen) is de badkamer en daar achter is nog een slaapkamer met 2 kleinere 2-persoonsbedden. Zeer onhandig. Wij sliepen met z'n vieren in de achterkamer, omdat we de koffers anders niet kwijt konden. De koffers lagen op het 3de bed in de voorkamer en op de grond. Verder was het onhandig omdat je ook steeds door de badkamer moest om bij je spullen te komen. Ook was de cabin heel erg benauwd. Kortom geen goed ervaring, maar wel een verhaal om thuis te vertellen.

Leuke plaats

Anja
15-11-2009

Het hotel is netjes en heeft een lekker zwembad, Heel goed voor doorreis.

bah!!!

p. hofland
9-8-2009

wij vonden de blokhutten zeer verouderd en ze stonken heel erg muf!!

Wij zullen er geen 2e keer heen gaan.

Enige voordeel was dat ze groot waren en 2 aparte slaapkamers hadden.

2006

Wij hebben in juni 2005 een nacht doorgebracht in Cody. We hebben geslapen in de blokhutten..Erg leuk en s avonds hebben we de rodeo bezocht.De blokhutten zijn van alle gemakken voorzien, alleen het enige nadeel is dat de grootte nogal verschilt. Wij hadden moeite om onze koffer open te krijgen zonder dat deze klem kwam te zitten onder het bed terwijl onze medereizigers gewoon twee kamers en twee tv's tot hun beschikking hadden. Maar al met al een prima plek voor een overnachting en als tip : Ga s ochtends aan de overkant van de straat eten bij Granny's. Prima eten, niet duur en snelle bediening. Door de grote van de accomodatie zit het restaurant daar s ochtends vol.

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buffalo Bill Village in Cody, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buffalo Bill Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.