vakanties Cheyenne

Reviews over Cheyenne

Charmant

S,
    19-9-2014

Ga hier niet naartoe als je hotelservice verwacht. Ga hier wel naartoe als je graag te gast bent in het met liefde opgeknapte huis van trotse eigenaar Jim. Het hele huis is tijdens je verblijf ook jouw huis. Wij hebben heerlijk in de tuin gezeten tijdens ons verblijf.

In de keuken staan altijd verse koekjes en alle drankjes in de koelkast (water en diverse frisdranken) zijn gratis. Er is ook een mooie voorraad wijn tegen een zeer nette prijs te koop.

Het hele huis staat vol met antiek en iedere kamer is anders. Onze kamer was zeer volledig ingericht (badjassen, sloffen, schoenpoetsdoos met inhoud, wattenstaafjes en weegschaal, alles was er). Alles was schoon en goed onderhouden. Je moet wel van oude huizen houden en de charme ervan kunnen zien.

's Ochtends ontbijten de gasten samen aan een prachtig gedekte tafel. Jim zorgt voor een vers en gezond ontbijt wat aan tafel wordt geserveerd. Dit was een hoogtepunt tijdens ons verblijf, we hebben erg leuk gepraat met Jim en alle gasten.

goed hotel voor doorreis

c_branje,
    26-8-2013

Het hotel ligt buiten het centrum. De kamers zijn ruim en schoon. Aan de hoofdkussens hangen labels of ze zacht of stevig zijn. Enorme lobby met monsterlijke open haard. Het restaurant is goed. Er werd gevraagd of de bestelling gesupersized moest worden. Advies: niet doen, de porties zijn zo al meer dan voldoende.

goed hotel als tussenstop naar badlands np

Gino,
    19-10-2012

In dit hotel verbleven onderweg van rocky mountains np naar badlands np.

Is een mooi hotel op enkele km van cheyenne. In cheyenne zelf is niets te beleven,niet de moeite om tot daar te rijden.

Kamer bestaat uit 1 dubbel bed en badkamer met bad/douche. er is geen koelkast aanwezig,wel een safe maar daar moet je met uw visa kaart voor betalen. Kmaer is proper en vrij ruim.

restaurant van het hotel is heel chic,je denk aan het interieur te zien vrij duur gaat zijn maar prijs valt zeer goed mee,de gewone tarieven zijn hier van toepassing.

prijs kwaliteit van dit hotel is zeer goed

overnachtings plek

Koos ,
    5-8-2012

1 nacht geslapen op doorreis, grote ruime kamer, met airco, veel handdoeken, vriendelijke personeel, centrale ligging langs de highway . groot hotel goed sanitair, goed bed met goede kussen keuze uit harde of zachte kussens

Geweldig

M. Vos,
    23-8-2010

Geweldig hotel. Schoon, super vriendelijk personeel en een geweldig ontbijt ( inclusief ). Wij waren er tijdens de frontier days dus de prijzen waren overal 2x zo duur. Naast het hotel zit een outback steackhouse.

Cheyenne scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews