Hotel Comfort Inn Rhinelander

Weer vandaag3°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Rhinelander voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Rhinelander in het Nederlands

Prima plek!

Hans
27-7-2013

Dit hotel is een prima plek om te vertoeven. Kamers zijn groot, comfortabel en schoon! Goede bedden, koelkast en magnetron.

Badkamer prima in orde. Een probleem is de kraan, moeilijk af te stellen.

Het hotel heeft een klein zwembad wat er netjes uit ziet.

Ontbijt is voor Amerikaanse begrippen prima. Broodjes, cupcakes, en en de mogelijkheid om zelf wafels te bekken. Er is zelfs een koud. Gekookt eitje, kortom, prima.Rheinlander is niet echt een toeristenplaats.er is verder weinig. De reden van ons bezoek is het feit dat onze zoon er woont.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Rhinelander in Rhinelander, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Rhinelander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.