Reviews over Onalaska

Goede ligging voor doorreis

Hans
    22-7-2013

Microtel Inn ligt prima voor personen op doorreis, direct aan de grote weg.

Het hotel is simpel maar schoon.

Dame bij receptie werkt efficiënt en snel, is ook zeer dienstbaar.

Vreemd is wel de was waarmee men constant in de weer is bij de receptie.

Heeft waarschijnlijk te maken met toch wat doen bij geen klanten, blijft echter vreemd een wasserij bij entree. Kamers zijn schoon, niets extra. Badkamer mist planchet, dus je kan niets wegzetten. Ontbijt simpel, bij receptie staan 3 tafeltjes, totaal 12 stoelen. Kennelijk genoeg, er was plaats. Koffie en THE naar behoefte. Vreemd is ook het briefje wat na de schoonmaak in de kamer ligt.er wordt daarin een bevestiging gevraagd dat het goed was, zona, krijgt men wat extra van het hotel. Erg vreemd. Mag je verwachten! Alles bij elkaar, goed, maar verwacht niets extra,s.

Onalaska scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews