5,6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• ReceptieAanwezig
    • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Inn Milwaukee City Center, WI in Milwaukee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Inn Milwaukee City Center, WI zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.