Hotel Hyatt Regency Milwaukee

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Regency Milwaukee voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hyatt Regency Milwaukee in het Nederlands

Goed gelegen hotel down town Milwaukee

Thomas
24-7-2010

Het hotel ligt redelijk centraal in Milwaukee op loopafstand van Lake Michigan. In de buurt zijn er redelijk wat bars en restaurants te vinden. Vlakbij vind je ook de snelweg die naar Chicago loopt, dus je bent overal wel vlakbij via taxi of huurauto. Het personeel is vriendelijk, inkomhal zeer groot maar lawaaierig aangezien de bar zich in dezelfde ruimte bevindt. Alle kamers liggen in een soort "O" vorm rond de lobby dus om lawaai te vermijden best een hoger gelegen verdieping vragen. Het ontbijt is uitgebreid, zowel continental als verscheidene warme dingen. De kamers zijn ruim net als de badkamer, hoewel ze binnenkort wel aan een vernieuwing toe zijn. Hier en daar begint de slijtage zich te tonen. Minpuntje was misschien dat je geen raam kon open zetten op de kamer. Een huurauto is het best om de omgeving te verkennen of naar het werk te rijden. Het verkeer is er vrij rustig, enkel moet je overal in Milwaukee betalen om te parkeren.

Gereisd Zakelijk in augustus 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Regency Milwaukee in Milwaukee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Regency Milwaukee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.