Hotel Hilton Garden Inn Appleton Kimberly

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Garden Inn Appleton Kimberly voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hilton Garden Inn Appleton Kimberly in het Nederlands

Met jonge kinderen

prima hotel, aardige baliemedewerkers

heer Alders
5-8-2014

gratis wifi, bubbelbad (niet in elke kamer), prima bed

goed en schoon hotel

j landa
16-7-2012

Deze Hilton is erg goed. Er hangt een goede gemoedelijke sfeer en het personeel is bijzonder servicegericht.

De kamers zijn schoon, het ontbijtbuffet goed en tot laat gewoon aangevuld. Ook staat er een kok klaar om wat je maar wilt voor je te bereiden voor het ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Garden Inn Appleton Kimberly in Kimberly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Garden Inn Appleton Kimberly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.