We hebben een aantal aanbieders voor Sunnyside voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sunnyside voor je op een rij gezet:

Reviews over Sunnyside

Comfortabel hotel grenzend aan grote wijngaard

Yerun,
    23-7-2014

Best Western Grapevine Inn is op het eerste oog een hotel als vele anderen aan de rand van een plaats en dichtbij de Interstate, maar aan de achterzijde wacht een verrassing: je kijkt daar uit over een wijngaard, met op de achtergrond Mount Rainier. Het uitzicht wordt optimaal benut door een enorme glazen pui in de ontbijtzaal, met een terras ervoor. Niet verkeerd voor een Best Western. Het ontbijt is ook nog eens buitengewoon uitgebreid met zowel koude als warme keuze. O ja, de kamer is ook gewoon goed, helemaal naar verwachting voor een Best Western Plus.

Gereisd met partner in mei 2014