Hotel Holiday Inn Express City Center **

Hotel Holiday Inn Express City Center **

Hotel Holiday Inn Express City Center
Hotel Holiday Inn Express City Center

Weer vandaag1°-9°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express City Center voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Express City Center in het Nederlands

Nooit meer!

17-7-2009

H.I. Express City Center ligt langs een drukke Highway 24/7 geluidsoverlast, het was verreweg het duurste hotel van onze rondreis en we moesten nog apart betalen voor de parkeerplaats, het ontbijt was een eenvoudig buffet, allen het personeel bij de receptie was heel aardig, voor de rest een veel te duur hotel voor wat je krijgt!

een goed hotel om als uitvalbasis te gebruiken om seattle te verkennen, op loopafstand van het centrum en de ondergrondse stad. gratis continental ontbijt, garage kost ongeveer 8 dollar per dag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express City Center in Seattle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express City Center scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: