Hotel Comfort Inn & Suites Seattle

Hotel Comfort Inn & Suites Seattle

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn & Suites Seattle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn & Suites Seattle in het Nederlands

Fijn hotel vlakbij Sea Tac International Airport

Janneke de Wijse-Slingerland
6-9-2010

Hotel ligt op 5 minuten afstand rijden van Sea Tac International Airport. Erg prettig als je net een vlucht van ruim 10 uur achter de rug hebt! Wij hadden hotelkamer 318, welke zo te zien recentelijk was gerenoveerd. Prima kamer met 2 queens-bedden voorzien van alle faciliteiten. Kamer en badkamer waren ook netjes en schoon. Zelfs inclusief ontbijt, wat in Amerika niet zo vaak voorkomt. Ontbijt niet zoals in Nederland, maar keurig verzorgd. In de omgeving liggen nog meer hotels en verder zijn er enkele restaurants, fastfood-ketens en een supermarkt. Prima hotel om de eerste nacht bij aankomst in Amerika door te brengen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn & Suites Seattle in Seattle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn & Suites Seattle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.