Hotel 1000

2 reviews over Hotel 1000 in het Nederlands

Fantastisch hotel

Seinstra
4-6-2012

Prachtige grote kamers met fantastisch mooie tv (digitale tv). Alle voorzieningen die je maar kan bedenken aanwezig. Badkamer grandioos, aparte wc, aparte douche. Vrijstaand bad die vanaf het plafond wordt gevuld. Mooi schoon hotel. Wanneer het regent wordt er zelfs een paraplu aangereikt. Gratis gebruik van Internet.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat May 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel!

Lindah
22-2-2011

Voor een werkbezoek, congres, hier met groep klanten geweest. Ik reis erg veel maar dit hotel en vooral de kamer is mij bijgebleven. Leukste vond ik het 'live tv raam'. Hier kon je een channel kiezen (ik nam een eiland in caraibische zee) en als ik dan terug kwam op mijn kamer na een lange dag werken keek ik zo uit naar de zee.Incl geluiden en vogels die voorbij vliegen. badkamer ook prachtig, 2 douchen! bij 1 komt de douche zo uit het plafon (zonder douchekop). En heerlijke bedden en geweldige service.

Gereisd Zakelijk in januari 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1000 in Seattle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.