Hotel Best Western Kennewick

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Kennewick voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Kennewick in het Nederlands

Goed hotel voor 1 nacht

17-7-2009

Goed hotel in een nietszeggende plaats, gewoon een plek om de nacht door te brengen, te ontbijten en dan weer maken dat je wegkomt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Kennewick in Kennewick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Kennewick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.