Hotel Baymont Inn & Suites Tri-Cities Kennewick, WA

Hotel Baymont Inn & Suites Tri-Cities Kennewick, WA

We hebben een aantal aanbieders voor Baymont Inn & Suites Tri-Cities Kennewick, WA voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Baymont Inn & Suites Tri-Cities Kennewick, WA in het Nederlands

Gewoon goed

Quadrifoglio
16-9-2014

Dit hotel ligt redelijk zuidelijk in Kennewick. Vanuit Spokane/ interstate-afslag nog redelijk ver, maar dicht bij de zuidelijke interstate-tangent richting Seattle.

Ontvangst is goed, medewerkers zijn erg betrokken. De kamers zijn schoon, het bedlinnen van goede kwaliteit. Geen grote kamers, geen aanrader voor 4 volwassenen in 2 Queenbedden. Tussendeuren.

Het zwembad is netjes, dito de tub. Nadeel is dat je door de receptie moet (in natte zwemkleding) om weer in je kamer te komen vv.

Het ontbijt is redelijk beperkt, wel voldoende ruimte, tafels en stoelen.

Kamertip: kamers boven = met bagage de trap op. naast elkaar gelegen kamers kunnen een tussendeur hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baymont Inn & Suites Tri-Cities Kennewick, WA in Kennewick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baymont Inn & Suites Tri-Cities Kennewick, WA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baymont Inn & Suites Tri-Cities Kennewick, WA scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.