Sorteren

Reviews over Kennewick

Gewoon goed

Quadrifoglio
    16-9-2014

Dit hotel ligt redelijk zuidelijk in Kennewick. Vanuit Spokane/ interstate-afslag nog redelijk ver, maar dicht bij de zuidelijke interstate-tangent richting Seattle.

Ontvangst is goed, medewerkers zijn erg betrokken. De kamers zijn schoon, het bedlinnen van goede kwaliteit. Geen grote kamers, geen aanrader voor 4 volwassenen in 2 Queenbedden. Tussendeuren.

Het zwembad is netjes, dito de tub. Nadeel is dat je door de receptie moet (in natte zwemkleding) om weer in je kamer te komen vv.

Het ontbijt is redelijk beperkt, wel voldoende ruimte, tafels en stoelen.

Kamertip: kamers boven = met bagage de trap op. naast elkaar gelegen kamers kunnen een tussendeur hebben.

Goed hotel voor 1 nacht

17-7-2009

Goed hotel in een nietszeggende plaats, gewoon een plek om de nacht door te brengen, te ontbijten en dan weer maken dat je wegkomt.

Kennewick scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews