Camping Mora Beach Campground

Meer campinginfo

1 review over Camping Mora Beach Campground

• 8Monique02-02-2010

Lekker in het bos

Op onze rondreis door NW USA wederom gekampeerd in een state park. Mora Beach Campground ligt vlakbij zee. En wat een uitzicht hebben we daar! Aangespoeld hout en grote geëroseerde stenen vormen de kustlijn. We kamperen op een kilometer van de kust. We staan op ietwat kleinere plekken die omgeven zijn door bos en struiken. Het is aanmerkelijk kouder dan verderop in Olympic N.P. Komt waarschijnlijk omdat we aan zee staan. Het Olympic N.P. is echt een hoogtepunt in onze vakantie. Als u van natuur houdt, is dit N.P. zeker voor drie dagen aan te raden. In dit tijdsbestek kunt u kennismaken met de drie ecosystemen (bergen, oerbos/rainforest/zee). 1 of 2 dagen is echt te kort. 's Ochtends zien we konijnen, grondeekhoorntjes en herten. Wat een feest!

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen