Hotel Super 8 Federal Way, WA

Hotel Super 8 Federal Way, WA

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Federal Way, WA voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Super 8 Federal Way, WA

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Federal Way, WA in Federal Way, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Federal Way, WA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.