Hotel Days Inn Federal Way

Hotel Days Inn Federal Way

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Federal Way voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Days Inn Federal Way in het Nederlands

Een goed standaard hotel

Rinus
15-1-2011

Hotel ligt in in Shopping Mall, service en kamers zijn oké, het ontbijt staat op een laag peil, maar dat moet men bij deze keten verwachten, het is verder een goed overnachtingshotel.

Parkeerplaats is er voldoende en restaurants zijn op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Federal Way in Federal Way, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Federal Way zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.