We hebben een aantal aanbieders voor Federal Way voor je op een rij gezet:

Reviews over Federal Way

Weinig interessante voorstad van Seattle

Rinus
    21-12-2011

Federal Way is een van de slaapsteden tussen Seattle en Tacoma, er zijn nogal wat shopping malls waar dan ook van alles te vinden is, van allerlei winkels en restaurants in allerlei prijsklassen en variëteiten. De plaats is een goed alternatief om te verblijven als men Seattle te druk of te duur vindt. Aan de rand van de stad ligt nabij de State Highway het hoofdkantoor van de grootste Amerikaanse bosbouwer Weyerhauser dat een zeer bijzondere architectuur heeft en geheel in het groene landschapspark is ingepast. Op het landgoed van Weyerhauser ligt de Rhododendron Species Botanical Garden, een fraaie tuin met veel wilde soorten rhododendrons, hier bevind zich ook de Pacific Rim Bonsai Collection, een prachtige verzameling Bonsai boompjes.

Gereisd Met vrienden in mei 2009
Federal Way scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews