Hotel Best Western Navigator Inn & Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Navigator Inn & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Navigator Inn & Suites in het Nederlands

Zo hoort een hotel te zijn

frits
12-9-2010

BW Navigator Inn is volledig gerenoveerd en heeft mooie ruime kamers. Staf aan de receptie is professioneel. Continental breakfast is voor Nederlanders altijd even wennen, maar hier was het goed verzorgd. Hotel is ideaal voor bezoek aan Boeing (aanrader) en de outlet shopping. Seattle is gemakkelijk te berijden. In het centrum van Seattle kun je overal gemakkelijk in parkeergarages parkeren. Restaurants op loopafstand van hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Navigator Inn & Suites in Everett, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Navigator Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Navigator Inn & Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.