Sorteren

vakanties Everett

Reviews over Everett

Zo hoort een hotel te zijn

frits
    12-9-2010

BW Navigator Inn is volledig gerenoveerd en heeft mooie ruime kamers. Staf aan de receptie is professioneel. Continental breakfast is voor Nederlanders altijd even wennen, maar hier was het goed verzorgd. Hotel is ideaal voor bezoek aan Boeing (aanrader) en de outlet shopping. Seattle is gemakkelijk te berijden. In het centrum van Seattle kun je overal gemakkelijk in parkeergarages parkeren. Restaurants op loopafstand van hotel.

Erg leuk hotel, zeer vriendelijke en professionele receptie

Fam. Martini
    12-7-2008

Erg leuk hotel, zeer vriendelijke en professionele receptie. De kamers zijn zeer modern ingericht en erg ruim. Goede matrassen en een luze badkamer. Verder heeft het hotel een heerlijk zwembad, grote ontbijtruimte en een aantal computers waar gasten gebruik van kunnen maken.

Everett ligt op ongeveer 20 minuten rijden van Seattle, maar binnen 5 minuten ben je bij de Boeing fabriek.

Everett scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews