Hotel Larkspur Landing Seattle - Bellevue

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Larkspur Landing Seattle - Bellevue voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Larkspur Landing Seattle - Bellevue in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

Dit hotel is gelegen aan de rustige kant van Bellevue. Qua prijs is het een redelijk hotel en qua kamer is het niet slecht, echter de oubolligheid straalt eraf. De kamer was een opgezet als een klein apartement, met een klein keukentje, en een koelkast die vreselijk veel herrie maakte. Direct bij aankomst de stekker eruit getrokken. Zelf gebakken koekjes bij ontvangst, een 'restaurant' waar kon worden ontbeten vanaf kartonnen wegwerp bordjes, kunststof wegwerp bestek enz.

Bediening was zeer vriendelijk in ieder geval.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Larkspur Landing Seattle - Bellevue in Bellevue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Larkspur Landing Seattle - Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Larkspur Landing Seattle - Bellevue scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.