vakanties Winchester

Reviews over Winchester

Heel mooi!

Mariska,
    6-9-2015

Heel mooi en erg net hotel. Hele mooie ruime kamer en badkamer met een heerlijk bed. WiFi is gratis, ook op de kamer. Bistro/bar bij het hotel is niet goedkoop maar wel lekker. Aangekomen met de trein vanuit New York, hotel ligt op zo'n 5 minuten lopen vanaf Union Station. Capitool ligt op een klein kwartier lopen. Tip; neem de taxi naar Arlington Cemetry en van daaruit loop je richting het capitool en kom je langs alle musea en monumenten.

Prima locatie dichtbij Capitool

Stefan1509,
    9-9-2013

Prima hotel op zo'n 2 minuten lopen vanaf Union Station (hier aangekomen met Peter Pan bus vanuit NYC).

Capitool ligt op zo'n 5 minuten lopen en van daaruit kun je door het park langs alle memorials (erg veel). Alles te voet gedaan.

Kamers ruim en groot.

's middags kun je gratis wijn proeven in de lobby.