Reviews over Vienna

Goed hotel, maar heel ver uit het centrum

Angélique,
    3-6-2012

Dit hotel ligt totaal niet in de buurt van Washington. Je wordt eerst met een shuttle naar de metro gebracht (10 minuten rijden) en dan nog ongeveer een half uur voordat je in Washington bent. Het is wel een goed hotel. Helaas was het ontbijt niet heel super. Je moest echt om dingen vragen. Het diner was ook niet echt heel geweldig, maar niet onsmakelijk. Een beetje rommelig allemaal. De kamers waren goed en schoon. Wat natuurlijk heel belangrijk is.

Goed hotel

slegtenhorstvan,
    27-9-2010

Na onze tussenstop en overstap op het vliegveld van Washington bleek het vliegtuig waar we reeds inzaten niet kon opstijgen en dat de vertraging wel 12 uur kon duren.

We zijn toen ondergebracht in dit hotel voor de nacht met ontbijt omdat alle koffers in het vliegtuig zaten kregen we een extra pakket waarin de noodzakelijke dingen zaten om je toch op te frissen.

De kamer en badkamer waren prima in orde het ontbijt was ook uitgebreid dus ondanks de vertraging waren we toch tevreden, hotel staat ook in een rustige omgeving.

Met 10 uur vertraging naar L.A. vertrokken vanwaar de rondreis meteen starte dus achteraf waren we niet zoveel tijd kwijt.

Ideaal om van hier uit Washington te gaan bekijken

ikosk,
    9-6-2007

Ideaal om van hier uit Washington te gaan bekijken. Ligt vrij rustig.

Prima ontbijtbuffet. kamers aan de kleine kant.

Vienna scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews