Sorteren

Reviews over Sterling

Redelijk hotel

Scodie
    17-2-2012

Dit Hyatt ligt lekker dichtbij de luchthaven en dat merk je dan ook wel; vliegtuigen hoor en zie je stijgen en dalen. Afhankelijk van de ligging van je kamer heb je een gehorige kamer of niet.

De kamers zijn relatief ruim en een goed bed en nette badkamer. Het ontbijt is prima verzorgd. Opvallend is wel dat de ober elke dag weer een fooi van je wil hebben. Een collega besloot dat op een gegeven moment niet meer te doen en werd op slag niet meer geholpen.

Zoals bijna alle hotels in de VS is dit hotel redelijk onpersoonlijk en ongezellig. De inpandige bar mist alles wat een bar zou moeten hebben. Toch is het als overnachting prima.