Hotel The Roanoke

1 review over Hotel The Roanoke in het Nederlands

Onverwacht en verrassend goed

Bart van Wanroij
17-4-2009

We hadden nog nooit van dit hotel gehoord. The Roanoke is een traditioneel en stijlvol gebouw. De kwaliteit is een Conrad hilton met sfeer. Een aanrader voor een doorreis die langs Roanoke voert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Roanoke in Roanoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Roanoke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Roanoke scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.