Hotel Holiday Inn Roanoke Tanglewood

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Roanoke Tanglewood voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Roanoke Tanglewood in het Nederlands

Goed hotel

Luc
23-8-2015

nachtje verbleven in dit hotel. Kamers perfect. Eten was lekker in het bijgelegen restaurant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Roanoke Tanglewood in Roanoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Roanoke Tanglewood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Roanoke Tanglewood scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.