Hotel Days Inn Roanoke Civic Center Downtown

Hotel Days Inn Roanoke Civic Center Downtown

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Roanoke Civic Center Downtown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Days Inn Roanoke Civic Center Downtown in het Nederlands

Met vrienden

Ouwe rommel

28-7-2009

Van alle Days Inns die ik in Amerika ooit bezocht is dit de minste. De boel is hier aardig in verval. Donkere gangetjes bij de frisdrankautomaten. Omgeving is ook niet verheffend. Het leek erop dat er een verbouwing zou gaan plaatsvinden, maar daarvan was nog niet veel te merken. Ondanks hoge temperatuur in oktober was het zwembad gesloten. Daar sta je dan met je handdoekje en je zwembroek. In de omgeving ook geen fatsoenlijk restaurant te bekennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Roanoke Civic Center Downtown in Roanoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Roanoke Civic Center Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.