Hotel Country Inn & Suites Roanoke

We hebben een aantal aanbieders voor Country Inn & Suites Roanoke voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Country Inn & Suites Roanoke in het Nederlands

Heel goed

Marlies
21-8-2016

Het hotel was mooier dan we hadden verwacht. De kamers waren ruim en goed ingericht. schoon ook. Er was een zwembad. Voor de deur een prima Mexicaans restaurant. Hele comfortabele stop tijdens onze roadtrip van New Orléans naar New York

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Inn & Suites Roanoke in Roanoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Inn & Suites Roanoke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Country Inn & Suites Roanoke scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.