Hotel Marriott Richmond

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Richmond voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marriott Richmond in het Nederlands

2008

Downtown business hotel

Martin & Joke
13-9-2008

Ik ben een beetje bevooroordeeld bij de beoordeling van dit hotel omdat ik hier bijna 20 jaar geleden mijn stage voor de hotelschool heb gelopen. Dit is ook de reden waarom ik hier weer naar binnen stapte en een nacht heb gelogeerd. Alles is nu anders, alleen de buitenmuren staan volgens mij nog zoals toen. De lobby, de banketzalen, het restaurant, alles is op een moderne manier gerenoveerd en zeer sfeervol ingericht. Het hotel staat op Broadstreet in het centrum van Richmond. Voor een of twee nachtjes "verwen verblijf" moet je hier naar toe gaan, dan heb je trouwens Richmond ook wel gezien. De ware colloniale geschiedenis moet je in de omgeving gaan proeven en dan zijn er genoeg kleinschalige hotels om te overnachten ( en goedkoper)

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Richmond in Richmond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Richmond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.