Kleine hotelsWeer vandaag24°12°
Hotel Best Western Intown of Luray

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Intown of Luray voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Intown of Luray in het Nederlands

Hotel ligt 15 km van Shendandoah National Park

Elly
2-8-2012

Dit motel ligt langs de doorgaande weg in het dorp Luray. We hebben voor dit motel gekozen vanwege de ligging bij Shenandoah N.P.

Net motel. Kamer: 2 dubbele queen size bedden. tv,Koelkast,magnetron,strijkplank en koffieapparaat aanwezig.

Kleine badkamer met bad& douche en toilet, wastafel in halletje ernaast .

Ontbijt: Motel heeft geen ontbijt,maar direct aan lobby kun je ontbijten in Restaurant Alexander. ( pap,gebakken eitje enz

Naast het motel > een kleine pizzeria,met goede en redelijk betaalbare pizza's.

Aan de overzijde ligt het statige hotel Mimslym Inn, waar je prima kunt eten tegen prijzen vanaf 10 tot 20 euro,en fris(drank) tegen normale prijzen. Dus genoeg in de directe omgeving om te eten.

Net voor het dorp een grote Wallmart supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Intown of Luray in Luray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Intown of Luray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.